  • Data: 2012-06-04 11:17:04
    Temat: Re: Jaki węgiel kupić
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem jedynie że miałem trudniej się pali i bardziej brudzi ...
    >
    > U mnie rozpiętość cen ekogroszku jest spora od około 500zł aż do ponad
    > 1000zł.
    > Za 550zł mam ekogroszek czeski (pakowany) , za 700zł luzem ("ruski") i
    > oczywiście najdroższy jest PL.
    > Ja w tamtym roku kupiłem ruski i byłem zadowolony , teraz też kupię ...
    > jedyny minus że luzem , ale z drugiej strony nawet lepiej bo ewentualne
    > kamienie od razu wywalę i popakuje w przewiewne worki i na sezon opał
    > będzie suchy ...
> [...]

    Miał przy zakupie 8T placilem z kopalni miesiac temu 367zł netto chwałowice
    kopalnia + transport 400zł
    zawsze biore najbardziej kaloryczny jaki ma kopalnia

    Pali się bardzo dobrze, zawartosc popiolu i kalorycznosc jest na fv,
    zalezy kto sprzeda ci ten miał, bo moj podobny granulacja jest do ekogroszku
    i nie widze sensu przeplacac.

    jak bym kupowac musiał na składzie miał to bym nie kupił z wzgledow
    oczywistych.

    Popakowany w worki czeka na zime juz :)