  • Data: 2010-08-09 11:16:11
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pleban <f...@w...pl> napisał(a):

    >Byłem w salonie, "stać" mnie na Dierre 5, a tam jest jeden zamek ;(
    >Mam w domu 5 latka i pewnie za jakiś czas zacznie biegać z kluczem na
    >szyi
    >
    >jak zgubi klucz to nie będzie żadnego zabezpieczenia

    Ja mam dzrzwi gerdy wstawione pol roku temu. Szukalem drzwi o dobrej tlumiennosci,
    co oczywiscie podwyzszalo cene, wiec tym samym za mala doplata doszedlem do drzwi
    antywlamaniowych
    i takie wzialem (poczatkowo nie chcialem do bloku antywlamaniowych, przeciez nikt
    lomem nie
    bedzie ich wywazal, wiec to deko bez sensu - no ale skoro byly w dobrej cenie o
    dobrej tlumiennosci
    i przy okazji antywlamaniowe....)
    Zaplacilem z montazem 2k. Jeden zamek klasy C, drugi B, futryna rowniez zmieniona i
    zalana betonem
    (montazysci mowili, ze niektorzy wstawiaja drzwi antywlamaniowe na pianke za zgoda
    wlascicieli
    mieszkan - bo... nizsza cena. Tyle, ze jaki sens jest takich drzwi wtedy?)
    Z drzwi jestem zadowolony - pomimo, ze sa ciezko zamykaja sie bardfzo delikatnie,
    tlumia dzwieki na
    tyle skutecznie, ze dzwoniacy dzwonkiem z klatki prawie nie slyszy dzwonka wewnatrz
    mieszkania...
    A czy zamki sa wystarczajaco dobre? Nie wiem, jakis atest maja, zawsze mozna jednak
    stawic dodatkowy
    zamek (np. optimusa 2), ktorego na pewno nikt juz nie sforsuje w sensownym czasie -
    tyle, ze bedzie
    sie to wiazalo z utrata garancji na drzwi (trzeba wywiercic dziury i niewiele firm to
    zrobi, jesli
    tobie nie bedzie sie chcialo/nie bedziesz umial).