  • Data: 2014-11-14 17:40:24
    Temat: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 00:42:15 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Drogie też wyłażą tylko że później.

    Raczej zle zamontowane lub zamontowane w zle osadzonej puszce - niezaleznie
    czy drogie czy tanie :) Moje sa przykrecone srubkami do puszek + standardowo
    te "rozpierajace" zabki. Puszki montowali / osadzali tynkarze przy tynkowaniu,
    wiec sa nie do ruszenia. Mozesz ciagnac kabla dowoli - nic z puszki nie ma
    prawa wyjsc.

    Pewnie napiszesz ze ja to mam szczescie wiec odpisze - nie, po prostu mam
    dobrze osadzone puszki i solidnie (bo wlasnorecznie) zalozony osprzet :D

    > Na tą okoliczność wmurowałem zamiast gniazdek końcówki od przedłużaczy, takie
    > na 4 i 5 wtyczek. Wystają ze ściany na jakieś 3mm. Od wielu lat kobiety nie są
    > w stanie ich wyrwać ze ściany, czyli rozwiązanie poprawne.

    Ale estetyka rodem z PRL :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.