    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie kołki karton-gips
    Date: Mon, 12 Sep 2016 12:19:59 +0200

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:nr5u71$suc$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    g-mocowan/mocowania-uniwersalne/ux-kolek-uniwersalny

    > Plastikowe są do d....
    > JA polecam molly
    > http://www.hexagon.biz.pl/oferta/kolek-stalowy-typu-
    molly-materialow-pustych-scian-gipsowokartonowych-p-
    71.html

    Przyznaję, że sprawdzają się do cięższych przedmiotów.
    Ale trzeba wiedzieć jaka dokładnie jest ściana. Inne są do pojedynczej płyty
    K-G, a inne (dłuższe) do podwójnej. Za płytą musi być wolna przestrzeń.

    > Z nimi nie ma problemu obracania się kołka w otworze.

    Kilka procent takich kołków rozpadło mi się przy instalacji. Najczęściej
    odpadało to kółeczko z ząbkami, które miało zapobiegać obracaniu się. Śruba
    nie trzyma, ale nie ma jak wyjąć kołka.

    Za to zdecydowanie NIE polecam tego:
    http://www.hexagon.biz.pl/oferta/kolek-rozporowy-pus
    tych-przestrzeni-wkretem-p-65.html?cPath=17

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---