  • Data: 2009-03-05 21:27:01
    Temat: Re: Jakie największe płytki ceramiczne?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gooo0u$vu9
> [...]

    Co to za dziwny standart? Ale standartem to w Polsce jest że wykonawcy nie
    potrafią wycenic swojej roboty(patrz np. wątek "kosztorys")

    > ja bym facetowi co robi za 30 zeta nie dał płytki za 200 do ręki. chyba ze
    > to jest hobbysta co robi dla przyjemności.

    To ten sam facet powinien wycenić u Ciebie robotę na 200zł mkw to byłbys
    usatysfakcjonowany
    30-35zł mkw to teraz prawie normalna cena. U nas co drugi za tyle teraz by
    robił.

    > ale fakt zę sa tacy co psują rynek robiąc za >półdarmo.

    Jakie psucie rynku? towar/usluga jest tyle wart ile ktoś chce za niego/nią
    zapłacić. I tyle.

    > oczywiście facet ci wystawił fakturę VAT za >robotę?

    A po co ona komu?

    Kris