    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie przewody?
    Date: Tue, 18 Oct 2011 03:59:50 -0700 (PDT)

    On 18 Paź, 12:39, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > - kabel YDYp 2*0,75 mm2 400/750V do obwodow oswietleniowych (mozna cienszy?)

    Ja mam standardowe 1,5mm2 i w sumie nawet sie nie zastanawialem nad
    cienszym - choc rzeczywiscie tu obciazenia powinny byc male i taki
    0,75mm2 powinien wystarczyc :) Choc pamietaj o obwodach typu halogeny
    na ogrod (ja mam poki co tymczasowe 2 x 500W!), przed dom, czy jakies
    wieksze wewnetrzne halogenowe (w salonie mam na jednym obwodzie 9 x
    50W = 450W). Tu bym nie ryzykowal 0,75mm2 :) No i jak gdzies chcesz
    stosowac halodenki na 12V to koniecznie grubszy kabel!

    > - kabel antenowy - jaki?

    Koncentryk - TRISET.

    > - kabel koncentryczny CCTV + zasilanie 2x0.5mm RG59

    Po co ? Do kamer daj tez skretke. Chyba coraz mniej kamer na
    koncentryk - teraz wszystko po skretce leci. Nawet jak teraz kupisz
    zwykle kamerki z wyjsciem koncentrycznym to za pare zlotych dokupisz
    przejscia na skretke. W przyszlosci wszystko bedzie po skretce :)
    Bedziesz mial przynajmniej opcje podlaczenia w kazdym punkcie kamery
    IP (z zasilaniem via ethernet).

    > - kabel glosnikowy - jaki?

    Zwykly najtanszy miedziany. Odpowiedniej grubosci - 1 - 1,5mm2. Do
    suba mozesz dac troche grubszy. Nie patrz na marke i nie kupuj
    audiofilskich kabli po 100 pln / mb i wiecej bo to bzdety - w domowej
    instalacji w zyciu nie uslyszysz roznicy - nawet audiofilom jak
    zrobili test i kazali porownac najdrozsze dostepne kable z najtanszymi
    no-name - nie wiedzieli ktore sa ktore ;-)
    pozdr.

    --
    Adam