  • Data: 2011-10-19 18:25:55
    Temat: Re: Jakie przewody?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Paź, 20:09, "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:

    > Ja to rozumiem, ba .... znam takich, co puszczaja po skretce 230v - da
    > sie przeciez - ale to nie o to chodzi co sie da, ale o to jak to zrobic
    > dobrze i zgodnie ze sztuka.

    Ale to jest zgodne ze sztuka. Zasilanie do kamerek tez. Wszystko
    zgodne ze standardami i sztuka. Od tego jest ten sprzet. Nikt nie robi
    nic "na chama". Producent (producenci) gwarantuja ze to bedzie dzialac
    jak nalezy. Nikt nie pisze o puszczaniu 230v skretka. O PoE pewnie tez
    nie slyszales skoro dla Ciebie puszczanie zasilania skretka to taka
    nowosc ? :)
    pozdr.

    --
    Adam