  • Data: 2011-03-17 11:52:38
    Temat: Re: Jakie to pomidory?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >    Hejka. Mirku, podle stawu grobla. :-) Ja mam w szklarence mało miejsca i

    > w związku z tym sadzę tylko 9  sadzonek pomidorów. I tak nie możemy we dwoje

    > przejeść tego co urośnie. Dlatego sianie kilkunastu czy kilkudziesieciu

    > odmian nawet po dwa nasionka nie wchodzi w moim przypadku w rachubę. Ponadto

    > nie mam w domu okien od południa więc produkcja rozsady wymagałaby

    > doświetlania.

    >                Pozdrawiam oportunistycznie Ja...cki

    Żłobek pomidorowy mam w piwnicy pod lampą.Przedszkole,na balkonie w skrzyni
    ze styropianu.Szkółka będzie w ogrodzie w namiocie.A posadzone będą w gruncie,
    jak wywalą jabłonkę,może się zmieszczą.
    Poza tym,dostałem prawdziwą cebulę kartoflankę,z białostockiego.Sadzisz jedną
    główkę,zbierasz wiadro cebuli,normalnej,dorosłej,nie jakiejś tam szalotki
    czy innej niskorosłej.
    Poza tym,dostałem czosnek słoniowy,prosto z hameryki,sadzę jeden ząbek,
    wykopuję cały kosz.
    Pozdrawiam.mirzan