eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem? › Re: Jakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem?
    From: ".:Artur:." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem?
    Date: Mon, 8 Feb 2016 17:24:50 +0100

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 15:14:32 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Poradźcie, czy schody na strych - takie zamykane - różnią się komfortem
    > używania?
    >
    > Wszystkie na oko są podobne - znaczy niewygodne. Możecie polecić
    > najwygodniejsze z nich?

    Powiedziałbym tak albo wygodne albo chowane. Nie ma "i".
    Używam juz 2 lat i mnie krew zalewa jka mam wejśc na strych. Jak to napisał
    przedmowa jak się trzymasz poręczy to sie nie sp..lisz. Ale jak coś
    niesiesz na strych to szansa na sp...le rosnie bardzo szybko. Pomijam
    czynności serwisowe. Moje schody się rozkręciły same po ok pól roku
    użytkowania. Niestetu zobaczysz to dopiero jak wejdziesz moja mina bezcenna
    jak byłem na 2/3 wysokości i widzę jak śruba lata podtrzymująca schody...
    --
    .:Artur:.