eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem?Re: Jakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem?
  • Data: 2016-01-01 17:00:57
    Temat: Re: Jakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o czym rozmawiasz. Dla mnie wygodne byly takie co mialy porecz bo inaczej
    jest to drabina. Przystawiasz drabine do dachu. Ostatni szczebel jest na poziomie
    dachu i jak dojdziesz do takiego momentu ze nie trzymasz sie drabiny rekami to nie
    wiesz co masz zrobic. Tak samo w druga strone

    Oczywiście w pełni masz rację w kwestii poręczy. To taka oczywista
    oczywistość, o której wielu zapomina.

    U mnie poręcze będą.

    --
    MN