  • Data: 2020-07-15 00:01:51
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kłopoty zaczęły się kilka dni przed wyrzuceniem mnie z googla. coś się przypałetało i
    nie dawało się wyrzucić. Żaden antywirus czy malwere nie dał rady (nie twierdze, że
    to była główna przyczyna, może to zbieg okoliczności). najpierw wyrzuca mnie Mister
    googiel. Po 2 dniach komputer nagle zaczyna mulić. Każda operacja trwa 3-5 minut. za
    nim komputer zareaguje. W końcu musiałem wyczyścić wszystko z komputera. Na szczęście
    miałem kopie (zrobiłem poprzedniego dnia) ale np. programy potraciłem. Niektóre nie
    wiem czy odzyskam bo zapomniałem gdzie zapisałem hasła instalacyjne.
    Mam nadzieję, że pozbyłem się tego. A wy martwicie się o IP. Ale postęp chyba już nie
    muszę udowadniać że jestem robotem. Zdaje się że już przyjęli do wiadomości że ja to
    człowiek.
    K.