  • Data: 2020-07-15 13:46:23
    Temat: Re: Zarządzanie dyskiem zewnętrznym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymuszona Zmiana napisała:

    > Już wiem o co mi chodziło. Jest tu dużo nielubiących J.W. googla
    > to prawdopodobnie macie też pomysł jak to zrobić.

    Nie wiem jak inni, ale ja googla dość lubię. Tym podejrzewanym
    o nielubienie, niechybnie chodzi o to, by nie używać narzędzi
    do zadań, do których się one nie nadają. Gugiel do Usenetu się
    nie nadaje. To mniej więcej ten przypadek:

    https://youtu.be/_XcB3wSeAnY

    > Do tej pory używaliśmy w (powiedzmy firmie) dysku zewnętrznego
    > właśnie googla. Problem w tym, że jeśli chce się tam różne
    > tematy powrzucać to nie ma żadnego widocznego porządku.

    To zupełnie co innego. Trudno mi stwierdzić, czy gugiel nadaje
    się jako "dysk zewnętrzny", bo nie używam. Ale dla postronnych
    to tak, jakby kto strzygł trawnik nożyczkami do paznokci.
    Całkiem neutralne.

    --
    Jarek