    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 14 Jan 2013 02:53:16 -0800 (PST)
    <50eda751$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <50eec4ce$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <50efc39b$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <50f3ba04$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <50f3dc26$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jeszcze o śmieciach
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 11:21:26 UTC+1 użytkownik mcs napisał:
    > Pisa?em na pocz?tku: teraz kube? nie jest m?j i w umowie mam zapis, ?e ten
    >
    > kto go opr?nia, conajmniej raz na p? roku ma go umy?.
    >
    > A teraz ten obowi?zek spadnie na mnie. Wyrzucam do pojemnika popi?, psie i
    >
    > kocie odchody, odpadki Wiesz jak wygl?da wewnatrz, gdy co? si? rozszelni i
    >
    > wycieknie? Gdzie mam te pop?uczyny potem wyla?? Do sedesu??
    Nawet jak wylkejesz na trawnik czy pod zywopłot to sie nic nie stanie. oda wsiąknie
    geste zgrabisz i do kubła. Robisz problem tu gdzie go nie ma.
    Ew zacznij worki na śmieci stosowac.

    > Napisa?em wy?ej.

    Ja tez napisałem jak mam to rozwiazane u siebie.
    > W mojej umowie jest zapis, ?e p?ac? za 2 odbiory w miesiacu. Nie za
    >
    > opr?nienie pojemnika. Mo?e trzeba by?o wprowadzi? jednakowe umowy w ca?ym
    >
    > kraju?

    2 odbiory w miesiącu np? I zaraz samotnie mieszkająca babcia by w gazecie się zaliła
    że ona płaci za dwa odbiory a zaledwie jeden kubeł na kwartał wyprodukuje itp.
    To juz lepiej podatejk sieciowy i nielimitowane odbiory.
    Ile płacisz dotychczas za te dwa odbiory i ile zapłacisz wg nwych zasad?

    Zgoda. Ale co proponujesz- zwolnić osoby o niskich dochodach z opłat za wywóz smieci?
    Spójrz bardziej globalnie- Adam napisał że miesięcznie będzie dzięki nowej ustawie
    zyskiwał 32zł- to wystarczy na przezycie 3 dni- zgodnie z twoim powyższym przykładem.

    > Tylko sk?d si? we?mie konkurencja? Skoro firma nie dostanie kontraktu w tym
    >
    > roku, to b?dzie czeka? w gotowo?ci z maszynami na kolejny kontrakt za rok?
    >
    > Przecie? odbiera? ?mieci b?d? mog?y tylko firmy wskazane przez gmin?.

    Raczej przewiduję taki kierunek ze przetargi wygraja duże firmy i będą zatrudniac
    jako podwykonawców te mniejsze lokalne.
    Rynek nie lubi pustki i tu raczej jakis monopol nam nie grozi.

    Tu zgoda ze żaden.
    Generalnie na podatki nie mam bezpośredniego wpływu

    > ;-). A mnie si? pogorszy, bo bed? musia? kupowa? worki, kt?re teraz mam za
    >
    > darmo. Jak to m?wi?, ka?demu nie dogodzisz ;-)

    Za darmo nie masz- płacisz za nie w ramach tych dwóch wywózów. Kwestia czy po nowemu
    zapłacisz więcej czy mniej.
    Ja tez do tej pory worki kupowałem chociazby po to aby plastyki i szkło w nie
    zbierac.

    > Ja te? jestem za tym, ?eby by?o czysto. Ale chcia?bym te?, ?eby mnie by?o na
    >
    > to sta?.
    Nie ma sensu od razu lamentowac, poczekajmy zobaczymy jak to wyjdzie.
    Póki co u mnie np trgedi nie ma.
    25,5zł miesięcznie dam rade