    From: "mcs" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <0...@g...com>
    <50eec4ce$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <50efc39b$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <50f3ba04$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <50f3dc26$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    Subject: Re: Jeszcze o śmieciach
    Date: Mon, 14 Jan 2013 12:44:45 +0100

    news:e734d8cd-3d78-4641-9ff6-e4b3c9a147b8@googlegrou
    ps.com...

    > A teraz ten obowi?zek spadnie na mnie. Wyrzucam do pojemnika popi?, psie i
    >
    > kocie odchody, odpadki Wiesz jak wygl?da wewnatrz, gdy co? si? rozszelni
    >
    > wycieknie? Gdzie mam te pop?uczyny potem wyla?? Do sedesu??
    Nawet jak wylkejesz na trawnik czy pod zywopłot to sie nic nie stanie. oda
    wsiąknie geste zgrabisz i do kubła. Robisz problem tu gdzie go nie ma.
    Ew zacznij worki na śmieci stosowac.

    Kolejny raz o tych workach. Sądzisz, że luzem to do kubła wrzucam? I chyba
    znowu patrzysz przez pryzmat własnego podwórka. Gdzie w centrum miasta (z
    pierwszej dziesiątki wielkości) mam wylać pomyje z kubła? Jak zacznie
    cuchnać sąsiedzi mnie oskubią ;-)

    >2 odbiory w miesiącu np? I zaraz samotnie mieszkająca babcia by w gazecie
    >się zaliła że ona płaci za dwa odbiory a zaledwie jeden kubeł na kwartał
    >To juz lepiej podatejk sieciowy i nielimitowane odbiory.
    >Ile płacisz dotychczas za te dwa odbiory i ile zapłacisz wg nwych zasad?

    Według prognoz zapłacę mniej. Ale co z tego, skoro dojdą mi nowe obowiązki i
    problemy. A gdy okaże się, że jednak mam płacić w nowym roku 2x więcej, to
    do konkurencji już nie pójdę.

    >Nie ma sensu od razu lamentowac, poczekajmy zobaczymy jak to wyjdzie.

    Lamentować nie lamentuję, ot spostrzeżeniami się dzielę. Niepokoi mnie to,
    że odbiera mi się możliwość wyboru.
    Tylko nie pisz, że jak mi podniosą ceny, to w Twoje okolice mam się
    przeprowadzić ;-))

    >Póki co u mnie np trgedi nie ma.

    Póki co, też daję radę ;-)
    .