    From: "mcs" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <3...@g...com>
    <50efc39b$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <50f3ba04$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <50f3dc26$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <50f3efac$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Jeszcze o śmieciach
    Date: Mon, 14 Jan 2013 14:33:50 +0100

    news:a6799020-fe96-4138-8d6e-250f0eced885@googlegrou
    ps.com...

    > Kolejny raz o tych workach. S?dzisz, ?e luzem to do kub?a wrzucam? I chyba
    >
    > znowu patrzysz przez pryzmat w?asnego podw?rka. Gdzie w centrum miasta (z

    >Czemu przez pryzmart mojego podwórka? Uwazasz że u mnie z kubła smierdzi?
    Nadinterpretacja. Miałem na myśłi brak miejsca na utylizację.

    >Gwarantuje Tobie że pomimo tego że kubła nie myje to z niego nie smierdzi.
    Z mojego też nie. Chociaż od popiołu usyfiony trochę jest. A nagle może się
    okazać, że jedyni sprawiedliwi kowboje miejscy zaczną sprawdzać jego
    czystość, bo w uchwale UM napisał, że kubeł ma być czysty.

    >A nawet juz jakbys ten kubeł przepłukał raz na pół roku i te 5 litrów
    >poluczyn w sedes wylał to tragedi nie będzie. A nawet w centrum 9 miasta
    >czy jak tam >napisałes 5 litrów brudenj wody na trawnik, pod zywopłot
    >tragedi nie zrobi.
    Wg moich standardów to niehigieniczne. A ja wiem, co zdążyło się już tam
    urodzić? Pewnie, że wiele można, np.: wlać do studzienki kanalizacyjnej w
    ulicy, ale czy na pewno tak być powinno?
    Chodzi mi o to, że wprowadza się w związku z tą ustawą zapisy, które przy
    podejściu "jakby co, to coś tam zrobię" wyglądają niewinnie, ale gdy dojdzie
    do ich egzekucji w sposób "pro" i "eko" to mogą nieźle zaleźć za skórę.

    >Takie gadanie to szukanie problemów akurat tam gdzie ich nie ma.

    >Kupno kubła, "zorganizowanie systemu jego mycia i nadzoru".
    >Jakiś opbowiazek to pewnie i jest ale to tez szukanie problemów tam gdzie
    >ich nie ma

    A tak to wszystko można skwitować ;-)

    >Póki co stawke znasz, jaka będzie w nowym roku to się okaze. M<onopolu w
    >tej branzy nie ma i może być że za rok jeszcze mniej wyjdzie.
    Jak to być nie może? Przecież gminy będą jedyną firmą zarządzającą
    śmieciami. I odbiorem i wysypiskiem. I to gmina dyktować będzie ceny -
    podatki.

    >To nie ja;)
    >Pisuje tu taki kolega co na Ślask proponuje przeprowadzkę wszystkim
    >niezaradnym;)

    :-)

    >?ki co, te? daj? rad? ;-)
    To nie jest zle zobaczymy co nam przyszłośc przyniesie.

    No ja czarno widzę ;-))

    mcs