  • Data: 2009-05-06 19:52:22
    Temat: Re: Jezierski montażyści
    Od: "Mr Jones" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po przebiciu się przez masę informacji na temat okien zdecydowałem się na
    okna

    Ci od Jezierskiego są ok, mają jakieś pojęcie. Pamiętaj o podstawowej
    sprawie - NIE WOLNO DYBLOWAĆ dolnej części ramy - będziesz miał potem wodę
    spływającą po ścianie wewnątrz pomieszczeń ni ściany pod oknem. Jakby coś
    takiego wywiercili - domagaj się od razu wymiany całej ramy okna.
    Wystarczające jest po dwa dyble na boki, u góry możesz zrobić na blachy.
    pozdr.
    Jones