  • Data: 2014-07-03 15:20:29
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 10:18, Maniek4 pisze:

    > Nie bardzo wiem o jaki teatr chodzi i o jaka akcje pis. Generalnie ja
    > nie bije ludzi z powodow religijnych i nie skladam doniesien. Nie

    tu jest o akcji pis:
    http://tnij.org/fwrd613
    a tu o blokowaniu wejścia do teatru:
    http://tnij.org/4tku2z0

    ja uważam, że jest to skandaliczne. bez względu na to, kto blokuje.

    > przeszkadzaja mi geje i babochlopy o slodkim nazwisku kielbasa. Mam co
    > najwyzej spore problemy zwiazane z estetyka takich ludzi, ale poki nie
    > wtracaja sie w moje sprawy to co mi tam... Czasem tylko zal publicznych
    > pieniedzy na pewne transmisje i oczywiscie w imie jeszcze wiekszego
    > fucka odbudowy za kilaset tysi jakiejs przyglupiastej teczy. To akurat

    widzisz, mnie się nie podoba wydawanie publicznych pieniędzy na
    świątynię opatrzności.

    > ja postrzegam jako prowokacje i nie dziwie sie niektorym ze w
    > ekspresyjny dosc sposob wyrazaja emocje.

    żeby wyrazić w inny zazwyczaj trzeba mieć trochę mózgu.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.