  • Data: 2014-07-03 15:35:20
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 15:11, Andrzej Lawa pisze:

    > A dlaczego projekcja miałaby robić wrażenie? To tylko stwierdzenie
    > faktu, że tacy degeneraci jak ty swoje frustracje i upośledzenia bardzo
    > często imputują innym.
    >
    > Zatem: umyj się, zrób pranie i wyjdź się przewietrzyć.

    Hehehe
    Wiesz, ja pamietam w przedszkolu taki schemat rozmowy. Cos, ze sam o
    sobie tak mowi, sam sie tak nazywa, czy jakos tak. Szczeniackie
    doczinki, czyli ni przypial, ni przylatal Lawa czystej formy.
    Stwierdzam zatem, ze sie pomylilem co do szacowania twojego poziomu
    emocjonalnego. To zdecydowanie nie bedzie kilkanascie lat. To pierwsza
    polowa dziesiatki, wiec tym bardziej mi ciebie zal.