  • Data: 2014-07-03 15:58:27
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 15:52, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > Podtrzymujesz zatem: "nie podoba mi się tylko to, że jakaś grupa
    > społeczna próbuje
    > mi mówić co MOGĘ oglądać." czy nie? Bo o to pytałem, a nie o Twoja
    > świadomość prawną.

    a mnie się wydaje, że trochę mylisz pojęcia. chcesz dowieść, że z
    faktu, że nie chciałabym zrobić przedstawienia o moim dziecku, wynika,
    że nie można robić przedstawienia o zeusie/jezusie czy innym bogu.

    równocześnie nikt nie widzi niczego złego w obraźliwych, publicznych i
    kłamliwych wypowiedziach oka i pawłowicz.

    cenzurę prewencyjną już przerabialiśmy, nieprawdaż? czy spalimy
    wszystkie książki, w których jest bunt przeciw bogu?
    kto pierwszy? kochanowski czy tuwim?

    no i - do teatru trzeba kupić bilet. kto nie chce, nie idzie, prawda?

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.