  • Data: 2014-07-10 23:45:44
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 21:36, ikka pisze:

    > katolicy są już tylko krok za nimi.

    Ja mysle, ze ateisci sa krok za nimi.
    W naszym kraju mniejsosci sa wyjatkowo traktowane. Dla niektorych stawia
    sie nawet tablice z nazwami ulic w ich jezyku. Nikt nikogo nie
    przesladuje. Za to Wy (w domysle ateisci) najchetniej zamknelibyscie nas
    w domach i kosciolach, bo niby czemu mamy obnosic sie z przekonaniami,
    akceptujac jednoczesnie takie dziwactwa jak wystepy na eurowizji. Nawet
    taki estetyczny gniot w tym fanatycznym podobno kraju przechodzi bez
    wiekszego echa, wiec co tu komu zarzucasz?

    Pozdro.. TK