    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 11 Jul 2014 14:12:18 +0000 (UTC)
    <f...@g...com>
    <lpjacs$hka$1@node2.news.atman.pl>
    <53bdd823$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpljbf$8e5$1@usenet.news.interia.pl> <lpmpvt$n5$2@node2.news.atman.pl>
    <lpn1i8$cku$1@usenet.news.interia.pl> <lpn1sd$hp3$9@dont-email.me>
    <lpn2pa$f8u$1@usenet.news.interia.pl> <lpod75$39p$2@dont-email.me>
    <lpoeng$h7j$1@usenet.news.interia.pl> <lpofpr$39p$6@dont-email.me>
    <lpoi26$obp$1@usenet.news.interia.pl> <lpoj9h$39p$15@dont-email.me>
    <lponq6$4or$1@usenet.news.interia.pl>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 15:11:31 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Ktos Ci naopowiadal, ze wladza ma byc swiecka.

    Konstytucja RP. Mówi to Panu coś?

    >Po drugie krzyze nie
    > obrazaja Twoich uczuc, a przedstawienie niektorych owszem. Wiec czy
    > protestowalbys gdyby sasiad opowiadal glupoty o Twoje rodzinie za
    > pieniadze w zamknietym pomieszczeniu?

    jak chce robić z siebie idiote? proszę bardzo. Twierdzisz, ze
    protestujący protestują przeciw opowiadaniu głupot?

    > Stwiedzenie, ze ktos bedzie smazyl sie w piekle nie mowi o tym, ze jest
    > wrogiem.

    nie, zupełnie nie.

    > Mowi tylko tyle, ze za to co robi tak moze byc. A, ze sami wola
    > byc wrogami kosciola to ich wybor. Zauwaz, ze to nie kosciol prowokuje
    > tylko jest prowokowany. Nie kosciol robi z nich wrogow, tylko sami tacy
    > chca byc.
    > Komus ta prowokacja jest potrzebna i tyle.

    chciałem zauważyć, że religia żydowska jest dużo starsza od katolickiej.
    więc kto tu kogo prowokuje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?