  • Data: 2014-07-11 19:54:02
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 17:07:54 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Wszystko jedno. Po prostu dobrze, ze zauwazyles. Ale wiesz? Ty sie chyba
    > bardzo nudzisz. Siedzisz tak czytasz i wybierasz do czegoby tu sie
    > przyczepic. Calkowicie pominales glowny sens wiazacy sie z krzyzami w
    > przestrzeni publicznej. Wogole nie odniosles sie do tego co nizej.

    jakbyś nie zauważył dyskutujemy o tym co jest w Polsce. Nie w iranie czy
    Watykanie

    > Pewnie taka sama jak dla Ciebie to co w biblii napisano.

    w przeciwieństwie do Ciebie znam Biblię.

    > Przeciez to wy potrzebujecie analizy kazdego zdania.

    to juz widzisz mnie mnogo?

    > Dlatego czytacie
    > zeby znalezc cos na poparcie, ze Boga nie ma. Kazde przczenie jest na
    > wage zlota. Mozna blysnac w jakiejs dyskusji jak tu, ze nie nalezy
    > kochac ludzi, bo gdzies jakims zdaniu cos sie znajdzie. A ja nie
    > potrzebuje. Wierzacy czlowiek wie, ze za tego zycia pewnych spraw nie
    > ogarnie. Byc moze by to zrozumiec potrzebna jest wiara, a co za tym
    > idzie zaufanie.

    zaufanie do czego? do bajki dla dorosłych? do Boga mordującego cały swój
    lud bo mu się tak podoba?

    > To, ze nie odwazaja sie takich przedstawien organizowac tam. Za to u nas
    > to fanatyzm i ograniczenia religijne na kazdym kroku podobno. Jednemu
    > tutaj nawet kalendarzyk antykoncepcyjny przeszkadza.

    widzę, że bardzo byś chciał by w Polsce obowiązywał szariat czy inne
    religijne prawo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?