    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Sat, 12 Jul 2014 00:10:10 +0200
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <lpmphb$vm1$2@node2.news.atman.pl> <lpo7u1$pgi$1@node1.news.atman.pl>
    <lpo9a7$r2r$1@node1.news.atman.pl> <lpoc9e$g2u$1@node2.news.atman.pl>
    <lpodd9$h6a$1@node2.news.atman.pl> <lpofkj$jg4$1@node2.news.atman.pl>
    <lpognv$kk3$1@node2.news.atman.pl> <lpok3b$o20$1@node2.news.atman.pl>
    <lpokpi$oni$1@node2.news.atman.pl> <lpolqk$ppu$1@node2.news.atman.pl>
    <lpon2d$r35$1@node2.news.atman.pl> <lpoq61$ucv$1@node2.news.atman.pl>
    <lpork1$vv6$1@node2.news.atman.pl> <lpou5i$2rd$1@node2.news.atman.pl>
    <lpp0rd$k3r$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > I hierarchia się wypowiada, kłamczuszku.

    Nie przypominam sobie aby papież Franciszek albo Benedykt, albo JP2 głosili
    naukę że należy dyskryminować osoby o innej orientacji.

    > Aaa, czyli ci co to robią to rebelianci sprzeciwiający się KRK?

    Czyli jednak nie jest wpisane. Dobrze że się zreflektowałeś. Dokładnie tak
    ludzie którzy nawołują do nienawiści nie są katolikami niezaleznie od tego
    za kogo się podają.

    > Cóż, ponownie wyszedłeś na idiotę, któremu nawet oznaczenie żartu nie
    > pomoże w jego zauważeniu...

    Wij się wij - tylko to Ci pozostało, bo ciągle paragrafu nie wskazałeś bo go
    nie ma.

    > Najwyraźniej nie tylko mi, ale także hierarchii kościelnej i szeregowym
    > moherom...

    Czyli jednak nie znasz doktryny KK a swoje wyobrażenia czerpiesz z
    wypowiedzi i zachowań jakiś osób. Tak właśnie myślałem. Jak zwykle nie
    zrozumiałeś tematu. Powtarzam ja nie odnoszę się do zachować jakiś osób a do
    doktryny. Palnąłeś bzdurę w kwestii o której nie masz żadnego pojęcia i nic
    tego nie przykryje.

    [ciach]

    > Aaaa, czyli Clinton nie miał stosunków z asystentką?

    A w jakim języku pytasz? Po polsku tzw. "sex oralny" nie jest stosunkiem.
    Jak wy to sobie nazywacie to ja nie wnikam.

    [ciach] pedalskie bzdury

    > Obnażasz coraz głębsze twoje problemy emocjonalne związane ze sferą
    > ludzkiej seksualności... Skoro wg ciebie "kochanie" (czyli miłość) wymaga
    > dwóch płci i umożliwiającego prokreację seksu - jak w tym świetle widzisz
    > miłość rodziców do dzieci czy miłość rodzeństwa? Chłopie, ty się lesz i to
    > szybko!

    No popatrz jednak wracasz do pierwszego znaczenia słowa kochać. Cieszę się
    że po raz kolejny moja cierpliwość przyniosła efekt i zrozumiałeś swój błąd.

    [ciach]

    > Ale wiesz, że istnieją też homoseksualne kobiety? (jeśli w ogóle wiesz, że
    > istnieją kobiety, a nie tylko o nich słyszałeś i może z daleka widziałeś
    > ;) )

    Idioto z dwóch jajeczek też nie będzie potomstwa - do podstawówki wróć!

    Pozdrawiam
    Ergie