    Date: Sat, 12 Jul 2014 01:10:40 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpciqv$mr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <53ba38e3$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpdj73$sj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bb1a77$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpfaph$j2k$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcfbb4$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <53bdbfc9$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2014-07-10 09:37, Ergie pisze:

    > ROTFL.
    >
    > Zabronić w przestrzeni publicznej nawoływania do bycia dobrym
    > człowiekiem? Wy się dobrze czujecie, czy Wam całkiem odpierdoliło?

    To tobie odpierdoliło, jak zwykle z resztą. Uważasz się za katolika, a
    nawet nie umiesz uszanować innych ludzi, ani dyskutować z kultur. Tego
    cię uczy kościół?
    A co do zabraniania to nie chodzi o zabronienie nawoływania do bycia
    dobrym, lecz do nawoływanie do wyznawania swojego światopoglądu i
    twierdzenia, że to jest tej jedyny prawdziwy
    i niepodważalny, a wszystkie inne są złe i niedobre.
    Równie dobrym człowiekiem może być katolik, muzułmanin, niewierzący czy
    też homoseksualista.
    Dla katolika dobry człowiek to tylko ten, który żyje dokładnie wg 10
    przykazań. Ja natomiast żyję wg większości przykazań. Niestety nie
    chodzę do kościoła, dlatego też większość katolików uważa mnie za złego
    człowieka.
    Rzecz w tym, że ocena czy ktoś jest zły czy dobry jest subiektywna i
    zawsze odnosi się do jakichś wzorców, a te wzorce nie są uniwersalne i
    stałe.