  • Data: 2014-07-12 20:04:35
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-12 10:56, Maniek4 pisze:

    > Napisze jeszcze raz, bo o tym dyskusja juz byla. Prawo nie jest lamane
    > przaz deklaracje wiary. Deklaracja wiary to prawo do odmowy i to prawo
    > zapisane jest w ustawie.

    Ale złamał prawo odmawiając i nie wskazując innej placówki i za to
    szpital został ukarany 70 tys.

    > A Ty dopiero wtedy mialbys pole do popisu na grupie, jaki to u nas
    > fundamentalizm. Masz dobre prawo w postaci kompromisu. Ludzie wierzacy
    > przyjeli ten kompromis, a ludziom o Twoich pogladach ciagle malo i malo.
    > Jak to jest widziec za kazdym rogiem wroga?

    Znów pierdolisz głupoty.
    To prawo uważam za najlepsze rozwiązanie. Jestem przeciwny aborcji z
    powodów "mojego widzimisię", ale dopuszczam możliwość aborcji w
    wyjątkowych przypadkach, czyli dokładnie tak - jak obowiązuje obecne
    prawo. Uważam, że to prawo powinno być respektowane.
    Tak więc przestań tu snuć swoje domysły i konfabulować.

    > A nie przyszlo Ci do glowy przypadkiem, ze widocznie wierzacy sa
    > znacznie mniej radykalni jak niewierzacy?

    A nie przyszło Ci do głowy, że te statystyki 87% Katolików to tylko
    statystyka, a w rzeczywistości ci radykalni Katolicy to niewielka
    garstka, która chce rządzić przekonaniami wszystkich.

    > Ustawe mamy taka nie dlatego, ze zabraklo wierzacych
    > parlamentarzystow, tylko dlatego, ze taka ustawa godzi wszystkich.
    > Oczywiscie nie w 100%. Ale to nazywa sie potocznie kompromisem. Czy to
    > zle, ze taki jest? Masz pretensje o to, ze prawa wszystkich sa
    > szanowane, a zycie dziecka chronione?

    Nie mam pretensji. Uważam obecnie obowiązujące prawo za dobre. Niedobrym
    jest to, że niewielka garstka oszołomów-fanatyków domaga się państwa
    wyznaniowego.

    > Nie wiem czy mam sie smiac, czy plakac. Wszystko co napisales jest
    > dowodem na to, ze wierzacy, czy tez katolicy nie sa radykalamii i nie
    > przeszkadzaja im chocby homoseksualisci, skoro moga ze zrozumieniem
    > glosowac za ich prawami. Tym co napisales pogrzebales calkowicie
    > wlasna argumentacje i to w calej dyskusji. Rzeklbym, ze to kpina z
    > logiki i czego pewnie jeszcze dlugo nie zauwazysz. Calkowicie
    > rozjezdza Ci sie powiazanie przyczyn ze skutkami. Ja wiem dlaczego, bo
    > jestes frustratem zyciowym, ktorego zdaje sie boli normalnosc.

    Maniek, czy Ty naprawdę jesteś taki ograniczony, ze nie potrafisz
    zrozumieć, że piszę o fanatykach?

    > Dwadziescia piec lat historii. Nie gadaj glupot. Mozna go zdjac w
    > kazdej chwili. Ale widocznie sa ludzie na tym swiecie ktorym nie
    > przeszkadza niezaleznie od wyznania pomijajac zmienna arytmetyke
    > sejmowa. Byl czas, ze LSD mialo wiekszosc, a jaenak wisi tam do dzis.
    > Zawisc zaslania Ci obiektywizm.

    A kto się odważy go zdjąć?
    Widziałeś zachowanie PIS-owców, którzy wyszli z sali, kiedy miał
    przemawiać Palikot w sprawie afery podsłuchowej?
    Ktoś zdejmie ten krzyż, a banda fanatyków go zlinczuje?
    To są ludzie nieobliczalni i dla świętego spokoju nikt się nie chce
    wychylać.