  • Data: 2014-07-22 08:21:16
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 00:03:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ogladasz f1? A juz myslalem, ze tylko ja. :-))

    ogladam - nawet pakiet w ipli nabylem. Ale rozumiem ludzi ktorzy nie ogladaja -
    czasem mozna zasnac :) Wczoraj bylo fajnie.

    Ale ale - ogladam tez motury w motoGP. Tam zwykle nie ma nudy - w zaszlym roku
    debiutant w klasie motogp wygrał - w tym roku wygral wszystkie co do jednego wyscigi.
    Co za sezon :)

    b.