  • Data: 2009-03-30 06:34:30
    Temat: Re: Jutro wstawiają okna
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 08:11, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > czy jak kupujesz samochód to jedziesz do fabryki i pilnujesz jak go robią?

    W fabryce są normy ISO i kontrola jakości. Jeżeli ktoś coś spieprzy
    przy samochodzie to kontrola jakości to wychwyci i robotnikowi się za
    to dostanie. Jeśli kontrola tego nie wychwyci to "wychwyci" to klient.
    Po numerze samochodu i części wytwórca dojdzie kto spieprzył i znowu
    się oberwie komu trzeba. Natomiast fachowiec kładący kafelki jest bez
    żadnej kontroli nie wspominając norm ISO.
    Nie ma jak tych przypadków porównywać!

    W tym wypadku kiki skontrolował jakość i jaka była chyba nie muszę
    mówić .... A przecież umawiał się też na sposób położenia tych kafli
    (na folię w płynie i "fachowiec" o tym wiedział i tak z początku
    robił). Fachowiec pomijając ten etap chciał dokonać oszustwa, czyli
    dostać kasę za robotę której nie wykonał (bo przecież sam się nie
    przyznał). Czemu bronisz psuja -partacza?
    ;-)

    Jak widać trzeba kontrolować "fachowców" tak jakby to była fabryka
    samochodów.... szkoda że nie zawsze starcza na to czasu.... Wszystko
    co mam spierdzielone na budowie, to to co było robione kiedy nie
    patrzyłem im na ręce .......
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.