  • Data: 2010-08-20 08:30:41
    Temat: Re: Juz prawie zdecydowalem - silka
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sie, 22:39, jac <d...@p...fm> wrote:

    > Gdyby ktoś nie wiedział, to Silka ma otwory w środku , którymi można
    > puścić instalacje np. elektryke- na bocznej ściance pustaka są takie 2
    > kreseczki- wystarczy przypilnować murarzy żeby tak wymurowali żeby te
    > kreseczki po całej długości ściany tworzyły jedną linie ciągłą - wtedy
    > otwory w poszczególnych pustakach pasują i są na wylot.
    > Ja np. dowiedziałem się o tym przypadkiem już po wymurowaniu ścian -
    > wszystkie wewnętrzne mam z silki 12cm- i trzeba było kuć bo elektryke
    > chciałem mieć w peszlach.

    I jestes pewien, ze przypilnujesz ich tak zeby linie byly idealnie
    proste ? I zeby murowali tak zeby zaprawa nie zatkala tych otworow, w
    kazdej warstwie, na calej dlugosci ? :) Przydatnosc tych dziurek i
    linii to IMHO mit :)

    A co do samych silikatow -> sam chcialem z nich budowac. I drugi dom
    na pewno bedzie z silikatow :) Tylko w 2007 musialbym je sprowadzac z
    ~300km dalej, bo zadna hurtownia w moim i okolicznych wojewodztwach
    silikatow nie sprzedawala :( Tylko nastepny dom bedzie w technologii
    dwuwarstwowej -> silka 18cm + ocieplenie + gazobeton 12cm albo
    najlepiej odrazu cegla klinkierowa recznie formowana, mmmm :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.