  • Data: 2009-04-03 07:09:12
    Temat: Re: KFA ?????
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasia" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:gr4bpb$a49$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Siostra tak załatwiła Hansgrohe....
    >
    > Kasia

    Trzeba sobie kupić "Metal Cleaner" firmy Amway - bezpieczny zarówno wobec
    pokryć galwanicznych jak i blach nierdzewnych typu Inox (chłodziarki,
    kuchenki, zmywarki, zlewozmywaki), trwały połysk po użyciu.
    Można też używać płynu myjącego ZOOM, tez Amwaya - doskonały - nawet smołę
    zmywałem z wykładziny PCW w zakładzie pracy.