  • Data: 2013-01-21 10:34:08
    Temat: Re: Kaloryczność gazu, a może zamienić na LPG?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kdho5f$c1e$1@news.dialog.net.pl...

    > Słyszałem audycję jak red Wajs sprawę drążył.
    > Ktoś się skarżył, że zużył więcej gazu jak poprzedniej zimy która była
    > mroźniejsza.

    To zdaje sie bylo ze trzy lata tamu, kiedy kupe ludzi skladalo reklamacje.
    Oczywiscie niezasadne. Tez to slyszalem.

    > W audycji ustalił, że nie ma niezależnego państwowego laboratorium
    > badającego jakość gazu.
    > Służbę tę pełni laboratorium działające jako jednostka PGNiG.
    > Jako podmiot zależny w mojej ocenie nie jest w 100% wiarygodne.

    Paranoja to fakt.

    > Prywatne relacje z pracownikiem gazowni ujawniły, że ciśnienie gazu u
    > użytkownika końcowego
    > waha się znacznie.

    Byc moze, nie mowie, ze nie.
    Co do zuzycia gazu. Spory wplyw na nie ma nie tylko temperatura ale takze
    wilgotnosc powietrza, ilosc slonca w okresie, czy wietrzna pogoda. Ludzie
    widza czesto tylko termometr nie zastanawiajac sie nad reszta.

    Pozdro.. TK