  • Data: 2016-06-07 11:18:44
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-07 o 09:39, quent pisze:

    > Może na najnowszych iphonach.
    > Na iPadzie Air, który wciąż jest na półkach, mam najnowszy iOS i działa
    > już mało płynnie. A na początku było OK.
    > iPhone 4s leży na półce bo dziś ledwo chodzi na nim iOS 7xx!

    Mam jednego 4S i po wszystkich jak do tej pory aktualizacjach wlasciwie
    nie widac zadnej roznicy. To samo ipad mini 2. Moze masz cos ze sprzetem
    nie teges?

    > Apple? Never again.
    > Jedynie apple tv ciągle się jakoś trzyma ;-)

    Ja nie trawie glownie zamknietego systemu w ktorym nigdy nie wiadomo
    gdzie co jest, braku karty pamieci, niedzialajacego bluta, oraz
    dedykowanego programu na PC, ktorego za kazdym razem musze sie uczyc od
    nowa. Brak radia mozna pominac.

    Pozdro.. TK