  • Data: 2016-06-17 16:32:08
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 13:30:42 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    pozwolic go zidentyfikowac. Czyli wystarczy zrobic kilkanascie fotek.

    > Nie po to żeby wykryć intruza, ale móc rozpoznać, znaleźć i udowodnić.
    > Rzecz w tym, że kilkanaście fotek nie wystarczy. Jak Ci wejdą na posesję
    > kapturki to trudno będzie kogokolwiek rozpoznać. Wtedy o rozpoznaniu
    > czasami decyduje ułamek sekundy, kiedy kapturek akurat się spojrzy w
    > kamerę i uwidoczni swoją gębę.
    > Tak więc z kilkuminutowego filmu o rozpoznaniu może zadecydować ułamek
    > sekundy (kilka klatek filmu), którego najpewniej nie będzie na Twoich
    > zdjęciach.

    no dobra, fotek ma byc duzo :-)

    > To jest tylko i wyłącznie Twoja opinia, ponieważ nie miałeś do czynienia
    > z prawdziwym monitoringiem.

    symbolem "praqwdziwego' monitoringu jest spora puszczona na to kasa. No to fakt ze
    nie mialem z taką do czynienia :)

    -hd-720p-microsd-i6158200019.html
    mialo sens. Zebym to umial oprogramowac po swojemu to byłby miód :)

    > Takie zabawki nie mają sensu w domu czy w biurze z prostego powodu.
    > Złodziej jak się włamie i zauważy taka kamerkę to ją zniszczy albo
    > zabierze i g.... z Twoich nagrań.

    no cały pic w tym zeby one online wysylaly fotki/video na serwer którego zniszczyc
    zlodziej nie da rady. Dlatego pisze ze chcialbym miec dostep do oprogramowania
    takiego badziewia.

    b.