    Date: Thu, 31 Oct 2013 10:21:02 +0100
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kanalizacja - głębokość bruzdy

    W dniu 2013-10-31 08:37, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Płytki się klei bezpośrednio na Ytong bez tynku.

    Zależy jak przyłożyli się murarze do stawiania ścian.

    Ja wolałem wytynkować, ale zwróciłem tynkarzom uwagę, że wszędzie gdzie
    będą płytki (czyli dwie łazienki, kuchnia i kotłownia) będę chodził z
    poziomicą i sprawdzał na banknot, czy jest idealnie zrobione. Kazałem
    dać listwy i od listwy zaciągać łatą.

    Na równiutkie ściany dużo lepiej kładzie się płytki.

    Pozdrawiam,
    MW