  • Data: 2012-04-29 09:08:57
    Temat: Re: Kanalizacja i woda w jednym wykopie
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 08:55, Kris pisze:

    > Napisz coś więcej jak to Sobie wyobrażasz?
    wg mnie jest b. małe prawdopodobieństwo ze bedzie problem

    1. woda będzie głębiej niż kanaliza, jak szalony operator koparki
    rozwali kanalizę to do wody bedzie jeszcze z 0,5m

    2. samoinstne pęknięcie kanalizy nie spowoduje wciągnięcia tego przez
    HDPE do środka rury z wodą

    3. samoistne pęknięcie rury z wodą nie spowoduje problemu z wymieszaniem
    się bo bedzie niżej niz kanaliza, kanaliza będzie szczelna. ciśnienie
    wody spowoduje wielką kałużę na powierzchni

    4. samoistne pęknięcie i wody i kanalizy na raz nie spowoduje problemu
    gdyż ciśnienie wody będzie wypychać syf z rury a nie ją zaciagac do środka.

    michal