  • Data: 2011-06-27 07:31:14
    Temat: Re: Kanalizacja z wyborem drogi
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-06-2011 o 22:41:48 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Już mam.
    To gorzej, u mnie za parę lat będzie kanalizacja ale mieszkać
    już musiałem i miałem też zagwozdkę, szambo czy oczyszczalnia,
    jak policzyłem koszty to wybrałem oczyszczalnię kompaktową,
    wychodzi mi z niej czysta woda.
    W twoim wypadku też bym się nad tym zastanowił, co prawda
    trudniej będzie niż kupować gotową oczyszczalnię
    ale się da, dokupić zbiornik dwukomorowy, kompresor do natleniania
    i pompę mamutową.
    Kombinacje z wodą szarą nie zdadzą egzaminu bo wody będzie więcej
    niż zużywają kible i nadmiar będziesz musiał gdzieś wypuścić,
    a to będzie widać.

    --
    Pozdr
    JanuszK