  • Data: 2015-01-07 17:57:24
    Temat: Re: Kanały teletechnizne?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-07 o 17:01, Piotr Wyderski pisze:

    > Położonego wymieniać potrzeby miał nie będzie, a z dołożeniem
    > problem może być taki, że rura idzie akurat nie tam, gdzie trzeba.
    > Więc skoro i tak będzie kopał...

    > Tylko one nie kładą samej rury, lecz od razu robią też studzienki.
    > Jesteś pewien, że ich przykład to jest właściwa skala kablowania
    > działki o powierzchni 0,3ha?

    > Jak narobi zakrętów, to nie przeciągnie nawet pilotem. :)
    > A bez zakrętów to pokrycie terenu tą instalacją będzie dość ograniczone...

    Mam dostęp do pilota 50m, więc co 45m chciałbym dać studzienki.
    Nie jakieś typowe SK, ale mniejsze, plastikowe odpowiedniki.
    Wydaje mi się, że zawsze będzie to mniej kopania, dokopanie się do kanalizy
    (biorę pod uwagę robienie wcinek), niż zasuwanie przez całą działkę.
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.