  • Data: 2010-12-07 17:24:02
    Temat: Re: Kiedy zawór trójdrogowy jest otwarty?
    Od: "Kwinto" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idjc28$667$1@news.onet.pl...

    > imho masz za małą różnicę miedzy temperaturą wychodzącą z kotła a
    > temperaturą zadaną dla podłogówki... :)

    Tak, zgadza się, zwiększę tę różnicę, a oprócz tego w trakcie montażu
    siłownika
    prawdopodobnie przekręciłem zawór niechcący o 90 (180?) stopni
    (po zdjęciu pokrętła można go było obracać o 360 stopni).
    Po skorygowaniu tego błędu (zamieniłem przewody)
    zawór pracuje prawidłowo.Przy wyłączonym piecu stopniowo blokuje mieszanie
    i otwiera się na piec,a przy pracującym palniku - odwrotnie.
    (pompa za zaworem jest cały czas na I biegu)

    Tak dla informacji (topik z innego wątku) jestem na krzywych
    nr 0.6 dla obu obwodów.
    W domu nie ma żadnych drzwi wewnętrznych.
    Ocieplenie dachu URSA 25 cm, ściany 25 Leier + styro 15 cm
    Temperatura zadana 8, rzeczywista 12, zewnętrzna dzisiaj -2 (o 8:00),
    zużycie gazu ziemnego 8 m3/dobę (średnia od soboty gdy było -12 )

    pzdr.
    JK