  • Data: 2016-01-02 01:15:37
    Temat: Re: Klatka schodowa w mieszkaniu w bloku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zupelnie obiektywnie, bo jak wszyscy wiedza lubie sie od czasu do czasu
    przypierdolic. Szalu barierka nie robi. Prety jakies obwisle, za ciezkie. Zrobienie
    pod katem przy uzyciu jakiegos spawanego cienkiego w srodku lacznika tez mi sie nie
    podoba. To cos w stylu bogatego ruskiego co do garnituru od Armaniego walonki zalozy.
    Tam gdzie pracuje tez sa na schodach barierki z nierdzewki. Projek i wykonczenie na
    duzo wyzszym poziomie. Tam gdzie sie lapie wykonczone jakims super drewnem. Gole
    zelazo wedlug mnie to marny pomysl bo zawsze zimne.