  • Data: 2016-01-03 22:00:15
    Temat: Re: Klatka schodowa w mieszkaniu w bloku
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba cie pojebalo. Na upartego za dwa stopnie mozna w ikei kuchnie w meble
    zaopatrzyc.

    Teoretycznie.. też tak myślałem.
    Więc odpaliłem sobie ich konfigurator i było fajnie dopóki nie przyszło
    mi dodawać stopek, uchwytów, łączników, maskownic, osprzętu wewnątrz itp
    itd. Wyszło 11kPLN za projekt (spory) bez blatu, nie wykorzystujący w
    pełni mojego obszaru (a bo mam taki komin 40cm szeroki gdzie trzeba by
    było płycej szafki zrobić i dodatkowo zostawała szpara kilka cm do ściany).
    Za 13k mam zrobione tak jak chcę pod wymiar, z okuciami Blum (np.
    Aventos HF)/Peka (np. Magic Corner Comfort) i oświetleniem podszafkowym
    na profilach Kluś (Triada), poskładane, pomontowany do tego sprzęt AGD i
    wyregulowane przez firmę robiącą meble idealnie co do milimetra. Od 2
    lat spokój, nic się nie dzieje.

    Zdrówko.

    --
    Irokez