  • Data: 2009-06-17 07:20:43
    Temat: Re: Klawiszowanie stropu
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 09:08, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Wiazanie nie ma nic do tego.

    Ma jak najbardziej. Od wibracji drut może popękać i całość się
    rozsypie.
    ;-)
    Norma zakazuje tego właśnie ze względu na możliwość dyslokacji prętów.
    Przy betonowaniu zbrojenia spawanego można używać wibratorów
    przyczepianych do zbrojenia.

    >Przy drganiach zbrojenia beton się od niego
    > odkleja i traci przyczepność.

    Nie prawda.
    ;-)

    > Reszty wypowiedzi komentować nie będę, jako niezwiązaną z tematyką grupy.

    Aleś mnie rozbawił tym stwierdzeniem...
    :-)))))

    Pozdrawiam,
    Krzemo.