  • Data: 2018-09-06 22:06:05
    Temat: Re: Kleil ktos plytki na pianke montazowa?
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik pisze:

    > A ja mam słonia. Jak go posmyram za lewym uchem to zagra na trąbie, a
    > jak posmyram go za prawym uchem to zatańczy.

    Nie przesadzaj - jak dobrze wyczuć ilość pianki na jednostkę
    powierzchni, dobrze wyczuć, w którym momencie spieniania się pianki
    płytę docisnąć - to jasne, że się da. Jako technolog z urodzenia (a
    dalej - technik technolog procesów chemicznych, magister inżynier
    technolog elektronowy) - i taką technologię potrafię zaprojektować. I
    jako technolog z urodzenia mam tylko jedno pytanie - po psich...? Na
    klej gipsowy do płyt GK pracuje się znacznie łatwiej i bez zbędnego
    pośpiechu. Zenek nie wie jak klej z wodą rozmieszać? To niech łapy w
    majtki wsadzi i w bilarda pogra (kieszonkowego), a do klejenia płyt
    fachowca najmie.

    --
    Darek