    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klejenie paneli podłogowych.
    Date: Tue, 4 May 2010 08:25:33 -0700 (PDT)

    On 4 Maj, 16:32, yarecky <2...@g...pl> wrote:
    > Witam Was.
    >
    > Czy mogę przykleic panele podłogowe do posadzki na klej poliuretanowy?
    > Chcialbym to zrobic czyms elastycznym, dodatkowo nie zawierajacym wody.
    > U jednego z producentow znalazlem informacje o "nadawaniu sie" takiego
    > kleju do klejenia podlogi na podlogowke.
    > Najlepiej, aby klej niezle przewodzil cieplo.

    Super fachowcem nie jestem ale napisze co wiem:
    Kleju naklada sie niewiele i zazwyczaj przewodnosc cieplna ma lepsza
    od samych klepek wiec co bys nie wybral to zle nie zrobisz.

    Ostatnio kleilem drewno do muru czyms co sie nazywa ansercoll
    5-10-15-20. Nie smierdzi za bardzo, jest elastyczny, z szpachelki
    blaszanej ladnie sie czysci po utwardzeniu (szpachelka chromowana).
    Dosyc gesty i dobrze sie czepia podloza.

    Zauwazylem mala wade mianowicie ma tendencje do tworzenia babelkow.
    Fachowiec mi kiedys doradzil klejenie parkietu na klej slc kerakoll.
    Ale to jest dosyc droga zabawa.

    Jak bedziesz kleic to zatykaj sobie puszke zeby powietrze nie
    cyrkulowalo.

    --
    Lukasz Sczygiel