    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klejenie paneli podłogowych.
    Date: Wed, 5 May 2010 00:34:09 -0700 (PDT)

    On 4 Maj, 23:00, yarecky <2...@g...pl> wrote:

    > A czy trzeba gruntowac podloze przed polozeniem tego kleju?
    > Podloga z miksokreta, na razie sie nie pyli, ale troche drobiazgu juz
    > sie wykrusza...

    Ten klej jest gesty okropnie. Dlatego podloze musi byc bardzo dobrze
    odpylone.
    Bo klej nie wolynie pod zaden pylek.
    Zalecam parukrotne mycie tej wylewki a najpierw jej dokladne
    odkurzenie. Ale to istotne tylko jak chcesz miec panele mocno
    przyklejone.
    Jesli chcesz zeby sie nie suwały to wystarczy dwa,trzy razy przemyc
    podloge woda. Ja bym nawet plynu nie dodawal.
    Po ilosci piasku w wodzie bedzie poznacz jak trwale jest podloze.
    No i standardowa rada: Zrob probe na kawalku tego co chcesz przykleic.
    Bedziesz wiedzial jak wyjdzie. Ten anser schnie jakies 24h a pelna
    wytrzymalosc ma po paru dniach.

    A, i zadbaj zeby wypelnic dziury w wylewce. Jesli tego nie zrobisz to
    duzo kleju wyjdzie a ten jest drogi.
    Ale jesli masz rowna podloge to nie ma problemu.

    --
    Lukasz Sczygiel