    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimator
    Date: Sat, 29 Jul 2023 08:29:54 +0200
    <u92mkn$1li$3$Cav@news.chmurka.net> <Fm5tM.177602$FLJe.92417@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <%MktM.4$mIIb.3@fx11.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <YrEvM.210864$DZcb.145883@fx13.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <OHDwM.120872$_Wse.60627@fx03.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <u9vrt7$7pu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <u9vtue$7pu$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua051n$7pv$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua08hl$7pu$5$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua0fm3$i24$4$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > W powietrzu i w wodzie Bałtyku?!

    W powietrzu.
    Ale przypominam, że dla mnie upał to już 25 stopni.

    > Ale nie zmieniły się cechy klimatu.

    Tego naszego jak najbardziej.
    Zmienność tylko inna, oczywiście, ale czy podczas upałów w czerwcu czy
    lipcu on jest wilgotny?

    > Co komu po danych, jeśli nie rozumie skąd i do czego one?

    Ty chcesz coś napisać po ludzku, czy pyskówka Ci wystarczy?
    Mnie to nie bawi, więc zdecyduj sam.

    > Nie, nie chwalę się danymi,

    Tak myślałem.

    > Mogę powtórzyć, ale nie chcę.

    > Jednak musi paść konkretne pytanie, całego wykładu robić nie będe.

    Może nie rozumiesz pytań, tak jak ja tego co o i po co piszesz - stąd
    problem.
    Powtarzam pytanie - mieszkasz w Polsce?

    > Suche (nomen omen) cyferki były w tabieli opisującej zależność temperatury
    > odczuwalnej od wilgotności powietrza.

    Tylko zapomniałeś jej/ich podać dla Śląska i włoskiego wybrzeża.
    Więc ich nie było.

    Dla reszty Polski zresztą też nie.

    Stąd założenie, że tak sobie gadasz bez związku z tematem.

    A żeby zrozumieć istotę zjawiska,
    > potrzeba dużo słów.

    Ale ja nie pytam o istotę zjawiska, tylko o potwierdzenie danymi
    przekonań które wygłaszasz tonem księdza z ambony.

    Jeśli ich nie podasz, żeby jakkolwiek podeprzeć w/w to EOD