  • Data: 2023-07-29 15:03:33
    Temat: Re: Klimator
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Cavallino napisał:

    > W powietrzu.

    Tu nawet nie trzeba umieć sięgać do archiwaliów, wszystko jest w cytatach.
    To nie tylko wykluczenie cyfrowe, to zaniedbana dysleksja.

    > Tego naszego jak najbardziej.

    Przestał być umiarkowanym klimatem przejściowym?

    > Zmienność tylko inna, oczywiście, ale czy podczas upałów w czerwcu
    > czy lipcu on jest wilgotny?

    Tak. Tu by jeszcze trzeba wyjasnić różnicę między klimatem a pogodą,
    lecz nie podejmuję się tego zadania.

    > Ty chcesz coś napisać po ludzku, czy pyskówka Ci wystarczy?
    > Mnie to nie bawi, więc zdecyduj sam.

    Dawno już zdecydowałem. Nie jestem zainteresowany powtarzaniem tego
    samego, gdy ktoś nie jest w stanie zrozumieć.

    Tak. Mieszkam w Polsce.

    Jarek

    --
    Poranne chodniki,