    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimator
    Date: Sat, 29 Jul 2023 15:03:33 +0200
    <u92mkn$1li$3$Cav@news.chmurka.net> <Fm5tM.177602$FLJe.92417@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <%MktM.4$mIIb.3@fx11.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <YrEvM.210864$DZcb.145883@fx13.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <OHDwM.120872$_Wse.60627@fx03.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <u9vrt7$7pu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <u9vtue$7pu$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua051n$7pv$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua08hl$7pu$5$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua0fm3$i24$4$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ua2bg4$nd5$1$Cav@news.chmurka.net>

    Pan Cavallino napisał:

    > W powietrzu.

    Tu nawet nie trzeba umieć sięgać do archiwaliów, wszystko jest w cytatach.
    To nie tylko wykluczenie cyfrowe, to zaniedbana dysleksja.

    > Tego naszego jak najbardziej.

    Przestał być umiarkowanym klimatem przejściowym?

    > Zmienność tylko inna, oczywiście, ale czy podczas upałów w czerwcu
    > czy lipcu on jest wilgotny?

    Tak. Tu by jeszcze trzeba wyjasnić różnicę między klimatem a pogodą,
    lecz nie podejmuję się tego zadania.

    > Ty chcesz coś napisać po ludzku, czy pyskówka Ci wystarczy?
    > Mnie to nie bawi, więc zdecyduj sam.

    Dawno już zdecydowałem. Nie jestem zainteresowany powtarzaniem tego
    samego, gdy ktoś nie jest w stanie zrozumieć.

    Tak. Mieszkam w Polsce.

    Jarek

    --
    Poranne chodniki,