  • Data: 2010-09-01 19:39:46
    Temat: Re: Klimatyzacja i problemy
    Od: "R" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chciałbym nikogo bezpodstawnie szkalować, więc do czasu aż nie zbiorę
    niezależnych opinii i nie powołam eksperta, to nie będę podawał nazwy firmy.

    Ta chemia 'ala kret' zaczęła mi kapać w nocy z parownika na parkiet - co się
    stało łatwo się domyślić, moja irytacja delikatnie mówiąc sięgnęła już
    wszelkiej granicy, chyba sprawa skończy się w sądzie....

    W każdym razie dzięki za posty i za każdy kolejny będę bardzo wdzięczny

    Pozdrawiam. R.