    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimatyzacja kanałowa, kratki wentylacyjne
    Date: Sat, 25 Aug 2018 19:15:02 +0200

    > Szanowni,
    >
    > robię w domu klimatyzację kanałową i w kilku pomieszczeniach mam problem
    > z podłączeniem kratek
    >
    > https://www.ventia.pl/systemy-wentylacji/produkty-sy
    stemy-wentylacji/kratki-wentylacyjne/product/kratki-
    z-dwoma-rzedami-kierownic-ksh-v-al

> [...]
    > do przewodu okrągłego tak aby całkowita  głębokość kratki nie
    > przekroczyła 24 cm. Rura do kratki może dochodzić od góry lub z boku. Ma
    > ktoś pomysł z czego zrobić pojemnik na kratkę? - w jednym z boków tego
    > pojemnika będzie osadzona mufa stalowa fi 120 do podłączenia rury.
    > Arkusz blachy ocynkowanej i metaloplastykę zostawiam na końcu jak nic
    > lepszego nie wymyślę - muszę zrobić 3 szt. identycznych przejściówek.
    > Klima będzie służyła do robienia klimatu - czyli chłodziła lub grzała w
    > zależności od potrzeb.
    > Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

    z xpsa. taki bardzo twardy i odporny styropian. na tyle odporny że
    możesz go wstępnie poskręcać wrkętami do karton gipsu albo posklejać
    klejarką. na koniec mozesz obleciec pianką budowlaną. albo wogóle zrób
    to z tektury, karton i worka foliowego i obleć do okoła pianką budowlaną

    ToMasz