  • Data: 2012-02-27 22:39:39
    Temat: Re: Klopoty z malowaniem sufitu
    Od: jaceto <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lut, 21:57, "abs" <n...@w...pl> wrote:
    > Podjalem wyzwanie samodzielnego pomalowania nowego mieszkania. Tynk gipsowy,
    > gladz tylko tam, gdzie bylo ryte pod przesuniecia elektryki. Mam problem juz
    > na etapie sufitu w 'salonokuchni'. Calosc zagruntowalem preparatem
    > Nobigrunt -www.nobiles.pl/storage/products/files/nobigrunt.pdf
    Potem
> [...]
    > tej farby zostaje za duzo a na krawedziach sladu walka powstaja takie
    > wypukle kreski, ktore musze rozwalkowywac suchszym walkiem i kolo sie
    > zamyka. Do tego podczas samego malowania wydaje sie, ze wszystko w danym
    > miejscu jest ok, a zaraz potem farba podsycha i wychodza takie
    > niespodzianki. Uff, mam nadzieje, ze opisalem to tak aby dalo sie zrozumiec
    > :) Da sie to jakos uratowac? Nie wiem, czy probowac z kolejnymi warstwami,
    > sprzedac mieszkanie, czy co :)
    >
    > Z gory dzieki za wszelkie rady/sugestie/opiernicze.

    Witam
    1. Jeśli tynk był źle położony (efekt pofalowania), to zawsze będzie
    widać na suficie miejsca jaśniejsze i ciemniejsze przy świetle
    dziennym poprzez cieniowanie
    2. Jeśli źle zagruntowałeś, czyli porobiłeś miejsca, gdzie sufit był
    nadmiernie nasączony gruntem, to też będzie widać smugi
    3. Wałka z krótkim włosiem to ja bym raczej użył tylko do malowania
    farbą olejną, kup sobie porządny wałek z dłuższym włosiem a najlepiej
    z owczej wełny

    pozdro