  • Data: 2010-09-28 09:57:03
    Temat: Re: Ko?ki rozporowe do gazobetonu...
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-09-2010 o 22:03:58 wolim <n...@t...pisz> napisał(a):

    > Witam.
    > Takie pytanie - czy s? jakie? ko?ki rozporowe przeznaczone do
    > gazobetonu? W
    > tym dziadostwie nic sie nie chce trzymaae - byc mo?e dlatego, ze jest to
    > lekka odmiana (gesto?ae 400).
    W castoramie są takie 16cm, wyglądają jak zwykłe ale są lepsze, kolor beż
    rozchylają sie na boki jak zamek błyskawiczny,
    trzymają idealnie, albo kotwy metalowe.
    Ja mam też BK tylko gęstszy i nie ma problemów z kołkami, te długie
    stosowałem do wspornika anteny satelitarnej a mam duży talerz (110cm)
    i wietrzną okolicę dlatego takie długie, trzyma idealnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK